Osteoporoseforeningen medlem logo
Bliv medlem Medlem
Osteoporoseforeningen bidrag logo
Støt os Støt
Publiceret d. 1. september 2022

Osteoporoseforeningen har pr. 1. september ansat Ane Søby Eskildsen som ny kommunikations- og marketingchef. Ane kommer fra en stilling som kommunikations- og marketingchef i Chromaviso.

Osteoporoseforeningen har de sidste år haft en god vækst i medlemstallet, og er i dag en stor patientforening med 15.000 medlemmer.

”Med ansættelsen af Ane som kommunikations- og marketingchef ønsker vi at intensivere synligheden omkring osteoporosesagen i offentligheden og overfor politikerne. Samtidig skal Ane bidrage til at brande vores forening og alle vores gode tilbud til medlemmerne,” udtaler sekretariatschef Camilla Nissen Toftdal.

Ane har en kandidatuddannelse i virksomhedskommunikation, og har de seneste 15 år arbejdet med kommunikation og branding i forskellige organisationer, lige fra rådgivningsfirmaet Advice, til den fondslignende forening Insero samt virksomheden Chromaviso.

”Osteoporoseforeningen står på et stærkt fundament og har oplevet en flot medlemsfremgang de senere år. Det er et fantastisk spændende område, hvor vi som forening virkelig kan gøre en forskel for vores medlemmer. Det ser jeg meget frem til at bidrage til,” fortæller Ane Søby Eskildsen.

Privat bor Ane (42 år) i Risskov, med sin mand og to børn.